Here is the preview that my dear friend and journalist Majid Rahmani intended to print on Click magazine but somehow didn’t get to the final print. Read it below in Farsi:
آنچه از کلیک جا ماند! – قسمت اول
نام بازی: سوپر غولهای گرسنه
سبک: آرکید
سازنده: آیدین ذوالقدر، محمد امینی، سارا سلیمپور
ناشر: نامشخص
پلتفرم: iOS، اندروید
نویسنده: مجید رحمانی
“اکسیر سیاه”، بهترین بازی مستقل سال گذشته اگرچه عنوان خوبی بود ولی از لحاظ تجاری برای سازنده رضایت بخش نبود. در نمایشگاه امسال ما شاهد نمایش “سوپر غولهای گرسنه” بودیم، یک عنوان کارتونی و بامزهی روی سیستم عاملهای iOS و اندروید که به خاطر ماهیت کژوال بودن خود موفق شده بود افراد زیادی از قشرهای سنی متفاوت، زن و مرد، کودکان و والدینشان را به سمت خود جذب کند. بدون شک گرافیک شاد و رنگارنگ بازی نقش عمدهای در جلب نظر بینندهها ایفا کرده است. مثل خیلی از بازیهای کژوال آرکید دیگر، داستان سادهی بازی صرفا بهانهای برای شروع گیمپلی آن است. در این عنوان ماجرا از این قرار است که هواپیمایی زامبیزده میشود! یعنی تمام مسافرهای آن ناگهان تبدیل به زامبی شده و از آنجا که تنها خاطرهی خلبان شدن را از دوران انسانی خود به یاد دارند هیجانزده و مشتاق راهی کابین خلبان میشوند. خلبان بدبخت هم از ترس کنترل هواپیما را از دست داده و در جزیرهای سقوط میکند اما زامبیها آلوده هستند و نباید زمین را لمس کنند. خوشبختانه جزیرهی مذکور خالی از سکنه نیست و دو غول آبی و زردرنگ دارد که اتفاقا بسیار هم گرسنه هستند. هم غولها سیر میشوند و هم زمین از آلودگی نجات پیدا میکند پس چه کاری بهتر از این که مسافرهای زامبیای را که از بالای صفحه به سمت پایین سقوط میکنند گرفته و بسته به رنگ لباسی که دارند در دهان غولها قرار دهید. Brainstorm یا طوفان ذهنی یکی از راههای مناسب برای رسیدن به ایدههای بازی است و “سوپر غولهای گرسنه” ماحصل این پروسه است. برای ساخت بازی از Corona SDK استفاده شده و حدودا 90 درصد آن تکمیل شده است. 10 درصد قرار است با نظرات ناشری تکمیل شود که تیم سازنده هنوز پیدا نکرده است. برای دانلود نسخهی دموی بازی به سایت سازنده مراجعه کنید.